Vine a l’AMPA

Qui és l’AMPA?

Som totes les mares i pares de l’escola. Tu també hi ets, belluga’t!

Què fem?

Per tal de repartir-nos la feina, l’AMPA de l’escola s’organitza en comissions de treball temàtiques. Algunes són de llarga durada i altres puntuals. Gestionen una part molt important del funcionament de l’escola. Fem funcionar el menjador escolar, el servei de cangur, les activitats extraescolars, el casal d’estiu, diables, la pàgina web, la sisena hora, la revista… què vols fer? Belluga’t!

MOTIUS PER BELLUGAR-SE

Saps per què el menú de l’escola Barrufet és dels de més qualitat i dels més econòmics de Barcelona?

Comissió de Mitja Pensió

Saps per què la revista de l’escola parla del que fan els teus fills?

Comissió de Comunicació i Participació

Saps per què a l’escola es pot fer escalada, teatre musical, patinatge…?

Comissió d’Activitats en Horari no lectiu

Saps que tot allò que vols saber sobre l’escola i les fotos dels teus nens i nenes són a la xarxa?

Comissió Web

Saps per què les mares i pares de Barrufet poden entrar a treballar a temps?

Comissió de Cangur

Saps per què els Diables Barrufet cremen a totes les festes populars de Barcelona i Lessaka?

Comissió de Diables

Saps per què hem superat la follia de la sisena hora?

Comissió de Sisena Hora

Saps per què a l’estiu tenim casal propi?

Comissió de Casal d’Estiu

Saps com ho fem per pagar tot això?

Comissió d’Economia

Apunta’t!!

Enviant-nos un correu electrònic a ampabarrufet@gmail.com o per telèfon al 93 409 72 08.