Servei d’Acollida matí i tarda

El servei d’acollida que ofereix l’escola té un doble horari.

El cangur del matí és de 8 a 9h.  El cangur de la tarda és de les 16:30 a les 17:00h.

Funcionament de l’acollida matinal

Podeu acompanyar el vostre fill/a fins a l’entrada que hi ha al C/ Joan Güell entre les  8 i ¾ de 9 (hora en què es tancarà la porta i haureu d’esperar que s’obri l’escola).

Funcionament de l’acollida de la tarda

La sortida dels nens es farà per la porra de Joan Güell, els d’infantil i pel passatge, el més grans.

Recordeu incloure berenar pels vostres fills/es.

Es donen dues modalitats: Fixe i esporàdic

Fixe: Amb comunicació prèvia a la secretaria de l’AMPA dels dies de la setmana que el vostre fill/a es quedarà habitualment.

Esporàdic: Pels que fan un ús ocasional del servei, s’ha de comunicar amb una nota a la bústia de cangurs (de la secretaria de l’AMPA), el mateix dia al matí.

Inici

Us informem que el servei d’acollida de matí i tarda comença el segon dia de curs perquè pogueu acompanyar els vostres fills/es el primer dia de classe fins al nou/nova mestre/a.

Previsió

Les famílies que preveieu fer ús d’aquest servei el curs següent, agraïrem que ompliu el formulari adjunt i el retorneu a la secretaria de l’AMPA a finals del curs actual.

Quotes

Matí.    Fixes:  17€/ nen-a (mensual)               Esporàdics:  2,30€/ nen-a (diari)

Tarda.   Fixes:  15€/ nen-a (mensual)             Esporàdics:  2€/ nen-a  (diari)