Comissió Festa de Fi de Curs

Comissio_Festa_pA l’escola es celebra cada any una Festa de Fi de Curs. Aquesta festa l’organitzen els pares i mares dels nens i nenes que fan P5 i 1r a través de laComissió de la Festa de Fi de Curs. El pares i mares de 1r són els que repeteixen experiència i els de P5 n’aprenen per poder ensenyar als propers l’any següent.

Aquesta comissió està formada per diverses sub-comissions:

PANERA DE NADAL: L’AMPA fa una crida cada any entre les famílies perquè facin una donació de material que formarà part les paneres de Nadal de l’escola. Caldrà muntar les paneres, vendre els números, fer el sorteig, buscar els premiats perquè s’enduguin el premi i recollir i guardar les paneres buides. Els nens i nenes de P5 i 1r són els que venen els números a totes les famílies de l’escola, a través del boca-orella i posant una tauleta a la sortida de l’escola determinats dies.

FOTOS DE GRUP: L’escola fa a cada classe un parell de fotos de grup, una d’elles el dia de Carnestoltes. Aquestes fotos cal penjar-les al vestíbul, numerar-les i fer els sobres perquè les famílies les puguin encarregar.

SAMARRETES: Cada any es fa un nou model de samarreta. Aquesta comissió s’encarrega del disseny, i d’encarregar-les segons les seves previsions de quantitat i tallatge. Es venen tant a la sortida d’escola com el dia de la Festa.

TÓMBOLA: A la Festa es fan un parell de tómboles, una per nens i una altra per pares i mares. Aquesta comissió ha d’aconseguir el material a partir de donacions de les diferents famílies de l’escola així com de les diferents empreses col•laboradores. Amb el material recollit cal fer els paquets, muntar la tómbola, vendre els números i donar els premis.

ESPECTACLES: Són els encarregats de l’entreteniment a partir de jocs, tallers, i espectacles diversos durant la festa. També són els que s’encarreguen de demanar els diferents permisos i aconseguir el mobiliari, equip de so, etc… de la festa.

BAR: És la comissió encarregada de demanar les neveres i begudes que es consumiran a la festa, així com vendre-les, junt amb els entrepans, coques i gelats.

ENTREPANS: Caldrà preparar tots els entrepans que es consumiran durant la festa i que es vendran al bar. Per poder-ho fer s’ha d’encarregar el pa, embotits i coques. Aquests entrepans s’han de fer la mateixa tarda de la festa, just abans de que comenci.

DECORACIÓ:  és la comissió encarregada de decorar l’escola amb banderoles, cartells i el que s’escaigui. Cal muntar-ho el mateix dia de la festa.

RECOLLIDA: A partir de les 12 de la nit, un cop acabada la festa, cal recollir. No podem oblidar que cada comissió és responsable de recollir el seus estris i deixar-los al seu lloc en perfecte ús per poder fer-los servir l’any següent.

Hi ha també un ENLLAÇ ENTRE COMISSIONS que s’encarregarà d’estar al dia de les novetats de cadascuna d’elles, avisar als pares de les properes reunions, demanar les claus per obrir i tancar l’escola i avisar el MESTRE D’ENLLAÇ entre la Comissió de Fi de Curs i el Claustre.

Totes les comissions necessiten que els pares i mares de l’escola els ajudin, hi ha mota feina a fer. Si el teu fill o filla està a 1r o P5 ara és el moment per apuntar-te a alguna d’aquestes comissions. Sense tu la festa no es pot fer!

Qualsevol altra persona que ens vulgui ajudar serà benvinguda, calen mans per fer tota aquesta feina! Si el dia de la festa creus que ens pots ajudar no dubtis a fer-nos-ho saber deixant les teves dades a qualsevol pare de P5 o 1r, o a l’AMPA.

Moltes gràcies!