Activitats en horari no lectiu

Organitza i coordina les activitats que els infants poden realitzar al sortir de l’escola. Realitza una reunió anual amb els pares per tal d’explicar l’estructura de l’oferta que es presenta i els seus continguts.

Podeu contactar amb nosaltres per mail: activitats@escolabarrufet.cat

Les activitats estan adreçades als nens i nenes de l’escola a partir de P4 i fins a 6è de primària.

● L’horari de totes les activitats és de 16.30 h a 18 h. El primer quart d’hora es dedicarà a berenar.
● Els monitors i monitores de cada activitat recolliran als nens i nenes al sortir de la seva classe i estaran amb ells fins a l’hora de sortida de l’activitat, moment en el que els pares o tutors vinguin a buscar-los.
● Les activitats es faran en diferents espais sempre dintre de l’escola

Podeu seleccionar el activitat que os interessa per veure els detalls o descargar tota la información en PDF

Preu activitat 25€/mes

Preu activitat 20€/mes

INSCRIPCIONS

Podeu realizar la inscripció a les activitats a partir del proper 19 de juny emplenant el següent formulari en línia:   Formulari Inscripció 2017 2018 Escola Barrufet

Cal tenir en compte

● Es podrà matricular a un màxim de dues activitats per infant. En el cas dels infants de p4 i p5 només podran inscriure’s a 1 activitat.
● Hi haurà un nombre màxim d’infants per activitat. Les plaçes s’assignaran per ordre d’inscripció i un cop omplertes s’obrirà una llista d’espera.
● Cal un nombre mínim d’inscrits per a poder començar l’activitat.
● El pagament de les activitats es farà únicament mitjançant el número de compte. El càrrec s’efectuarà els primers dies de cada mes.
● Les famílies que no estiguin al dia dels pagaments de l’ampa, no podran inscriure els seus fills i filles a les activitats.
● Per donar-se de baixa caldrà informar a l’entitat organitzadora de l’activitat abans del dia 15 de cada mes, preferiblement mitjançant correu electrònic.
● Per a qualsevol dubte, aclariment o incidència, caldrà posar-se en contacte amb els responsables de les activitats

CONTACTE:

Club Esportiu Handbol Barcelona Sants
promocioesportiva.bcnsants@gmail.com

Comissió d’activitats en horari no lectiu
activitats@escolabarrufet.cat