COMISSIÓ D’ACOLLIDA

QUÈ FEM?
El servei d’Acollida comença el segon dia de curs.
Coordinem els dos serveis que s’ofereixen a l’escola, Cangur Matí i Cangur Tarda, per tal de facilitar la conciliació de les famílies.

Cangur Matí: podeu acompanyar al vostre fill/a fins a l’entrada que hi ha al C/Joan Güell entre les 8 i ¼ de 9 h (hora en que es tancarà la porta i haureu d’esperar a que s’obri l’escola).

Cangur Tarda: Els nens i les nenes que utilitzin aquest servei seran recollits a les seves classes i portats a l’aula d’Acollida tarda. La sortida dels nens i nenes d’infantil es fa per la porta del C/Joan Güell i els més grans (primària) per la porta del Passatge.
Important: incloure berenar pels vostres fills i filles.

COM/QUAN ENS REUNIM?
Ens reunim segons necessitats.

QUI SOM?
Hèctor Saura (mestre), David Jover (AFA), Rosa Mª Sabio (AFA), Vanessa Torras (AFA), Júlia Jarque (coordinadora de Mitja Pensió)

HORARI
Cangur Matí: de 8 a 9 h (a ¼ de 9 h es tanca la porta i cal esperar a que s’obri l’escola).

Cangur Tarda: de 16:30 a 17 h.

Es demana, en dos cangurs, màxima puntualitat pel bé dels nens i de les nenes i pel bon funcionament del servei.

IMPORT
Imports pel curs 2018-19

Cangur Matí:

• Preu fix: 17 €/infant (mensual)
  • Preu esporàdic: 2,30 €/infant (diari)

Cangur Tarda:

• Preu fix: 17 €/infant (mensual)
  • Preu esporàdic: 2’50 €/infant (diari)

COM/ON POTS CONTACTAR-NOS?

Escriu-nos a aquesta adreça electrònica: acollida.afabarrufet@gmail.com