Comissió D’inclusiva

QUÈ FEM?
La nostra comissió es va crear al abril del 2008, amb la finalitat de que poguéssim interactuar de forma transversal amb totes les altres comissions ja existents i que a més ens representés col·lectivament davant la Direcció.
A dia d’avui  la nostra comissió  treballa conjuntament amb l’escola, per sensibilitzar a la comunitat educativa, pares, mares e infants.
-Treballem perquè els infants amb NEE, puguin incorporar-se a qualsevol activitat que organitza l’escola.
-Fem xerrades per difondre la diversitat que tenim en la nostra societat i trencar barreres, prejudicis i estigmes. Aquestes xerrades tenen la vocació de ser obertes a totes les escoles del barri, amb la finalitat de teixir una xarxa d’inclusió àmplia.
-Muntem el Barrufacrispetes. Un cop l’any  s’escull una pel·lícula que ens serveix del fil per tractar amb els infants temes com, el síndrome d’asperger, la dislèxia i altres, amb la finalitat de fer-los partícips i coneixedors,  amb preguntes i raonaments propis.
-Participem a la revista de l’escola, escrivint  un article sobre temes que s’hagin tractat al llarg del curs.
-Assessorem i ajudem a altres escoles en temes relacionats a com organitzar una comissió inclusiva dins la seva comunitat ja que Barrufet es un model d’escola inclusiva.
-La finalitat d’aquesta comissió no és més que treballar per fer desaparèixer les diferències entre les persones i no calgui parlar d’inclusió dels infants, ja que formarà part del nostre dia dia i estarà normalitzat al 100%.

COM/QUAN ENS REUNIM?
Treballem molt amb les comunicacions de WhatsApp i correu electrònic i ens reunim segons necessitats i sempre que futurs projectes ho requereixen.

QUI SOM?
Jordi López (cap d’estudis), Raquel Robalo (AFA), Ingrid Benet (AFA), Xantal Genovart (AFA), Maria Mallo (AFA) i Olga Nadal (AFA).

COM/ON POTS CONTACTAR-NOS?
Escriu-nos a aquesta adreça electrònica: inclusiva.afabarrufet@gmail.com