COMISSIÓ DE CASALS D’ESTIU

QUÈ FEM?
Ens encarreguem de l’organització gestió dels casals d’estiu que organitza l’escola. Comptem amb la coordinadora de mitja pensió i un/s directors/a del casal que s’encarreguen de la gestió directe del mateix i del dia a dia durant desenvolupament el casal i nosaltres som els que fem l’organització general, seguiment econòmic i suport a l’equip de monitors.
El nostre objectiu és que els nens i nenes gaudeixin del temps de vacances a l’escola però fent activitats diferents i lúdiques que inclouen, com a mínim, una excursió setmanal.

COM/QUAN ENS REUNIM?
No tenim un dia fix per a reunir-nos, ho fem puntualment i en funció de les necessitats del casal.
A mida que s’apropa la data d’inici del casal, augmentem les reunions però mai més d’una mensual. Les nostres reunions són sempre en dies lectius i durant la tarda, en l’horari que consensuem entre tots/es.

QUI SOM?
Ariadna Vàzquez Peranau (AFA), Seyla De Francisco Prófumo (AFA), Aida Agüera Domènec (AFA), Nela Avalos Vargas (AFA) i Francisco Aguilera Garcia (AFA)

COM/ON POTS CONTACTAR-NOS?

Escriu-nos a aquesta adreça electrònica: casal.afabarrufet@gmail.com

DOCUMENTACIÓ
– Full d’autoritzacions
– Fotocòpia de targeta sanitària.
– Fotocòpia de carnet de vacunacions.
– Resguard de pagament (50% import total) i/o resguard de sol·licitud beca.