Convocatòria de junta ampliada 28 setembre de 2017

Logo AMPA_informaConvocatòria de junta ampliada de setembre de 2017

QUÈ ÉS LA JUNTA AMPLIADA?

El segon dijous de cada mes, a les 21h al vestíbul de l’escola, ens reunim en Junta Ampliada.

Aquestes reunions són els fòrums de participació directa de tots els pares i les mares de l’escola.

Serveixen per explicar tot el que van fent les diferents comissions.És on es prenen les decisions que calgui sobre el funcionament de l’AMPA i les seves activitats.

A la Junta Ampliada es consensuen les aportacions que es faran al Consell Escolar a través dels membres de la Junta Petita (junta directiva de l’AMPA: president/a, vicepresident/a, secretari/ària, tresorer/a, vocals).

I també es debaten totes les propostes que arriben.

QUI VA A LES JUNTES AMPLIADES?

Hi ha d’anar com a mínim un membre de cada comissió, l’administrativa de l’AMPA, la coordinadora de les activitats de l’AMPA, els membres de la Junta Petita i els pares i mares de l’escola que hi vulguin participar i que hagin pagat la quota de l’AMPA.

PER QUÈ ÉS INTERESSANT ANAR-HI?

Perquè en aquestes reunions es decideixen i s’informa de moltíssimes coses que afecten el funcionament de l’escola, els serveis i les activitats de l’AMPA, la relació amb els mestres…

PERÒ ENTENDRÉ ALGUNA COSA?

Si ets nou a l’escola, potser a les primeres reunions hi haurà algunes coses que no sabràs, però tenim moltíssimes ganes que tothom s’hi senti acollit i sempre intentem contextualitzar els temes per aconseguir la màxima integració de tots els assistents. A mesura que hi vagis participant veuràs que no és gens complicat.

La participació del màxim nombre de persones a la Junta Ampliada fa que les reunions siguin més profitoses i que l’escola tingui l’espai de comunicació que volem.

Propera reunió:

Dia: dijous, 28 de setembre de 2017

Hora: 21.00 h fins les 23.30h

Lloc: vestíbul de l’escola

Ordre del dia:

1. Aprovació, si s’escau de, l’acta de la junta ampliada de juny. (Recordeu que no es llegirà sencera i que per revisar-la us l’adjuntem amb aquest arxiu)
  2. Benvinguda i presentació de les persones assistents.
  3. Resum darrer Consell escolar
  4. Temes pel proper Consell Escolar
  5. “Reconstruïm les reunions de classe” Explicació del projecte de repensar les reunions promogut per la F. Jaume Bofill.
  6. Concretar dates de: propera junta ampliada, festa benvinguda families P3 i assemblea.
  7. Comissions.
  8. Torn obert de paraules.