Comissió D’Economia

QUÈ FEM?
Ens encarreguem de gestionar el pressupost de l’AFA.
Dins del projecte de l’escola s’inclou la socialització de les despeses. Per poder-ho fer, cada curs cal fer un pressupost amb les despeses i el ingressos del funcionament de l’escola.
Aleshores, la secretària de l’AFA elabora el pressupost amb les despeses previstes (sortides, activitats, colònies,  materials , sous dels monitors, piscina, etc..)  i els ingressos fruit de les quotes que paguem les famílies cada mes.
Aquest pressupost es presenta a l’Assemblea de l’AFA (al mes de novembre)  on s’explica detalladament cada partida i es dóna pas a la votació per  la seva aprovació.
A partir d’aquí, fem el seguiment supervisant el compliment d’allò que s’ha pressupostat, analitzant les possibles desviacions que vagin sorgint al llarg del curs i en cas que sigui necessari, exposant-ho  en Junta Ampliada per tal de poder prendre decisions de manera conjunta i consensuada.

COM/QUAN ENS REUNIM?
Un cop per trimestre al despatx de la Secretaria de l’AFA per fer el seguiment del pressupost i comentar qualsevol tema que hagi sortit que tingui a veure amb la gestió econòmica de l’escola.
També ens reunim si les circumstàncies del moment ho requereixen.

QUI SOM?
Balbina Bort (secretària de l’AFA), Maria Alzamora (mestra) Trinidad Bravo (Junta Petita), Mireia Bernadàs, Víctor Albert,  Sara Torres Maria (junta petita) , Miriam Sendra.

COM/ON POTS CONTACTAR-NOS?
Escriu-nos a aquesta adreça electrònica: economia.afabarrufet@gmail.com