Casal d’estiu

COMISSIÓ DE CASAL D’ESTIU

Famílies! Torna el Casal d’Estiu de l’Escola Barrufet, amb més empenta que mai i amb totes les mesures d’higiene i seguretat necessàries donat el context de pandèmia en que ens trobem.

El proper 7 de maig obrirem el període d’inscripcions!

Reprenem l’horari complert del casal des de les 9h fins a les 16:30h, amb la possibilitat d’acollida de 8-8:45h i de 16:30-17h. És molt important per nosaltres fer una bona previsió del nombre de participants, especialment en les hores d’acollida, per això us demanem que mireu d’ajustar-vos tan com us sigui possible a les necessitats que tindreu.

Recordeu que tenim un nombre limitat de places i que hi ha la possibilitat de demanar beca al districte.

Si voleu sol·licitar l’Ajut, us avancem que aquest any les peticions seran telemàtiques mitjançant el Formulari d’inscripció, haureu de seleccionar la opció SI a l’apartat “Sol·licitareu l’ajut de beca?”. Un cop aprovada us informarem com formalitzar-la.

Què farem al Casal?

La maquinista Nara i la llegenda de la locomotora màgica Passatgers i passatgeres preparades per viatjar amb la locomotora màgica?
Acompanyem a la maquinista Nara a descobrir el que amaga la llegenda de la locomotora màgica i viatjar per 5 estacions d’allò més sorprenents.
El gran viatge comença aquest estiu al casal del Barrufet! I tu? Ja tens els bitllet per viatjar amb la Nara, la tortuga Aurèlia i un munt de personatges fantàstics?
Benvinguts al gran viatge! Pròxima parada: la felicitat.

Quan tindrà lloc?

Enguany el Casal de l’Escola Barrufet estarà obert del 28 de juny al 30 de juliol de 2021.

Calendari i preus

Setmana 1: Del 28 de juny al 02 de juliol.
Setmana 2: Del 05 al 09 de juliol.
Setmana 3: Del 12 al 16 de juliol.
Setmana 4: Del 19 al 23 de juliol.
Setmana 5: Del 26 al 30 de juliol.

Els horaris són:

(Servei de Cangur, entrada de 8h a 8.45h)
Hi ha la possibilitat d’obrir el servei de cangur en horari de 16.30-17h depenen del nombre de participants inscrits
De 9.00h a 13.00h (dinar no inclòs)
De 9.00h a 15.00h
De 9.00h a 16.30h

Els dijous farem sortida i l’horari per a tothom serà de 9.00h a 16.30h.
És possible que els dimarts els nens i nenes de 1er a 4rt facin sortida també i l’horari serà de 9.00h a 15.00h o 16:30h (concretarem a la reunió informativa per als participants)

L’oferta del servei de cangur i de les setmanes de Casal queda condicionada a un nombre mínim de nens i nenes inscrits. En el cas de superar les places ofertades es realitzarà un procediment d’assignació de places per ordre d’inscripció.

Preu per 1 SETMANA de Casal (5 dies):

• De 9.00h a 13.00h 67€
  • De 9.00h a 15.00h 114€
  • De 9.00h a 16.30h 124€

Servei de CANGUR MATÍ (8.00h a 8.45h):

• Setmana sencera 5 €
  • Dia esporàdic 3 €

Servei de CANGUR TARDA (16:30h a 17.00h):

• Setmana sencera 7 €
  • Dia esporàdic 3 €

Com inscriure’ns?

Les inscripcions es faran ON-LINE del 07/5 al 21/5.
Trobareu el formulari d’inscripció a la web de l’escola o en aquest enllaç: https://docs.google.com/forms/d/1rO1gFp7w5GEpiig2jBlKUaKEPDAL_L_5c03w2ktdSew/closedform

Es retornarà el 50% de l’import ja abonat a totes aquelles anul·lacions que es facin abans del 28 de maig. A totes aquelles anul·lacions que es facin després del 28 de maig NO se’ls retornarà l’import abonat.

DOCUMENTACIÓ (s’haurà d’ajuntar en el formulari d’inscripció, tingues-la preparada!)

• Còpia de targeta sanitària.
  • Còpia de carnet de vacunacions.
  • Resguard de pagament (50% import total)

Podeu contactar amb nosaltres per mail: casal.afabarrufet@gmail.com

Aquí podeu trobar tota la informació del casal d’estiu 2021. Fes clic INFORMACIÓ CASAL 2021