Casal d’Estiu 2018 a punt per les inscripcions!

Logo AMPA InformaCOMISSIÓ DE CASAL D’ESTIU

Casal d’Estiu 2018 a punt per les inscripcions!

Famílies! Us recordem que aquest proper dilluns 23 d’abril i fins el 10 de maig de 2018, ja podeu accedir al formulari on-line per formalitzar les inscripcions al Casal d’Estiu d’enguany.

Podeu accedir clicant el següent link: Podeu accedir clicant el següent link: Casal d’estiu 2018. Escola Barrufet

L’oferta de les setmanes de Casal i les del servei de cangur i queda condicionada a un nombre mínim de nens inscrits. En el cas de superar les places ofertades es realitzarà un procediment d’assignació de places per ordre d’inscripció.

Us recordem que per fer efectiva la inscripció, caldrà que porteu tota la documentació els dies 9 i 10 de maig de 16 a 18h a l’escola.

• Full d’autorització o resguard sol·licitud de beca (paper rosa).
  • Fotocòpia targeta sanitària.
  • Fotocòpia carnet de vacunacions.
  • Resguard de pagament (50% de l’import total. Indiqueu Casal d’estiu i el nom del nen/a)

Si sol·liciteu beca:

• Caldrà que feu la inscripció online.
  • En cas de fer inscripció per més de dues setmanes, s’haurà de fer el pagament del 50% de l’import corresponent a les setmanes que superin les dos possibles de ser becades.
  • Podeu recollir els impresos de sol·licitud a l’escola.
  • El termini per portar la sol·licitud a la Seu del Districte serà del 21 d’abril al 9 de maig de 2018.

Recordeu que les inscripcions s’han de fer online i que els dies 9 i 10 de maig de 16:00h a 18:00h a l’escola, caldrà que porteu tota la documentació comentada.

Les anul·lacions que es facin després del 27 de maig de 2018 se’ls retornarà el 50% de l’import ja abonat. Per anul·lacions posteriors al 10 de juny no es retornarà cap quantitat de l’import abonat.

Podeu contactar amb nosatres per mail: casals@escolabarrufet.cat

AFA Escola Barrufet: Passatge Vapor Vell 7 – Tel.: 93 409 72 08 – 08028 Barcelona – ampabarrufet@gmail.com