Horaris, Festius y Portes Obertes

En aquest apartat trobareu la planificació recent en format de calendari de les reunions de classe, les sortides, les excursions, les colònies, els dies de lliure disposició i les vacances escolars. La data que apareix al calendari ha estat confirmada per l’escola però podria estar subjecte a canvis d’última hora.

HORARI ESCOLAR:                          Matins de 9 a 12.30 h i tardes de 15 a 16.30 h.

JORNADA CONTINUADA:              el 22 de desembre de 2017 (darrer dia del trimestre) i del 5 al 21 de juny de 2018.

Es demana, tant a l’hora de les entrades com de les sortides, màxima puntualitat pel bé dels nens i de les nenes i pel bon funcionament de les classes.

JORNADES DE PORTES OBERTES

És costum a la nostra escola, que al finalitzar cada trimestre, les famílies entreu a visitar les aules per poder veure els treballs realitzats per l’alumnat. Les dates previstes per aquest curs són les següents:

REUNIONS DE CLASSE

Aqui podeu descarregar el calendari escolar 2018-2019