Educació física

L’educació física a l’escola Barrufet comença a P5, i es treballen els hàbits d’higiene indispensables a l’hora de fer qualsevol activitat física: canviar-se de roba i dutxar-se.

Els dies que es fa educació física es necessari portar:

Sabatilles esportives

Bossa per guardar-hi: samarreta (dessuadora si cal), pantaló esportiu llarg o curt, calcetes/calçotets i mitjons de recanvi, tovallola o barnús i xancletes.

– A partir de 5è ja es pot portar sabó i els estris de neteja personal que es necessitin.

Recomanacions

– Marcar-ho tot amb noms i cognoms.

– Els nens i nenes haurien de vestir-se i desvestir-se completament sols, si és que encara no ho fan.

– L’alumnat ha de saber quina roba es posarà i com l’haurà de guardar a la seva motxilla.

– Tovallola de lavabo: 50x100cm. Les de bany són molt grans.

– Quan fa bon temps poden venir de casa amb la roba d’educació física posada i amb una muda de recanvi a la motxilla per després.

– Poden mullar-se el cap a les dutxes només quan fa calor.