Dies especials

DIES ESPECIALS DURANT EL CURS

Castanyada

LA CASTANYADA

Tot conservant la tradició de menjar castanyes i moniatos, la Maria   Castanyera visita els nens i nenes d’infantil.

De 1r a 6è fan la Sortida de Tardor per cicles. Passen una nit fora en una casa de colònies. Entre altres activitats, fan una gimcana que els nens i nenes del segon curs de cada cicle preparen per als seus companys i companyes del primer curs.

TióFINAL 1r TRIMESTRE

Entrada de les famílies a l’escola.

Cada final de trimestre les famílies poden entrar a les aules per veure els treballs realitzats. Aquest és un acte pensat perquè els nens i nenes sentin reconegut el seu treball i esforç.

L’últim dia del 1r trimestre s’organitza per cicles: a infantil i inicial fan cagar el tió. Al cicle mitjà fan un joc de pistes per l’escola i al cicle superior, el Joc de Ciutat per Ciutat Vella.

CARNESTOLTES

Carnestoltes

La celebració del Carnestoltes és conjunta, de P3 a 6è. Té una finalitat lúdica i gira al voltant d’un centre d’interès triat pels nens i nenes.

Carnestoltes_2

Implica un treball molt globalitzat d’alumnes i mestres en diferents disciplines, especialment en l’àrea d’expressió artística: acompanyament de tabals, danses, representació teatral, decoració d’espais…

Són moments especials la Setmana Fantàstica, el Dijous Gras i totes les activitats del Divendres de Carnaval. Una comissió s’encarrega de coordinar tota la festa.

La_platja

FINAL 2n TRIMESTRE

Entrada de les famílies a l’escola.

El darrer dia de trimestre tota l’escola ens enfilem dalt del tren per anar a la platja.

Els petits van acompanyats dels de 5è i 6è.

La finalitat és compartir una estona de joc lliure a la sorra i conviure grans i petits.

SANT JORDI  DSC01615

Tota la comunitat educativa celebra la diada de Sant Jordi fent tallers diversos.

S’ocupen tots els espais de l’escola i hi col·laboren els pares i les mares.

A la tarda, per als més grans hi ha recital poètic a càrrec dels nois i noies de 6è.

Ho coordina la comissió de Sant Jordi.

Piscina

FINAL 3r TRIMESTRE

A final del 3r trimestre hi ha força actes a l’escola:

Comiat de 6è i comiat de curs a Cotxeres.