El Cau dels Barrufets

El Cau dels Barrufets és la revista de l’escola.

Les revistes, des dels seus inicis als anys 70 (amb ciclostil i grapades pel mateix alumnat), sempre han tingut un doble objectiu: per una banda promoure les ganes d’escriure de les nenes i nens, perquè, quina millor motivació per a l’escriptura que escriure i dibuixar coses de la seva experiència directa que s’han de publicar en una revista que llegiran a casa?

Però també han tingut l’objectiu d’acostar a les famílies el que es fa a dins l’escola; una funció comunicativa. Explicar, mostrar, difondre, a tota la comunitat educativa treballs o activitats que a vegades, perquè formen part de la vida quotidiana del centre, ni ens adonem que es realitzen.

En cada una de les revistes, per tant, es troba explicada la vida de l’escola amb tota la seva riquesa i complexitat.

La nostra revista té una publicació trimestral i la comissió que en té cura és la de Comunicació i Participació. Els pares i mares la reben el dia de portes obertes on els infants ensenyen els albums que han confecionat amb els treballs del darrer període.

Ara podeu gaudir de la seva lectura també des del vostre ordinador!

Febrer 2015:

Juny 2014: